Актуално

Силата на бранда в Китай в контекста на хотелската индустрия

Съществуват стотици хотели, които се предлатат от китайски онлайн туристически агенции за всяка дестинация. Запитвали ли сте се защо китайският турист предпочита съседния хотел, а не вашия? Всичко зависи от това дали имате правилно дигитално представяне в Китай или не. Знаем, че хотелите се стремят към директни резервации, но китайският пазар е един от най-трудните, […]

Маркетинг на дестинацията

Маркетинг на дестинации е важен подход в развитието на туристическата индустрия. Наименованието ясно определя, че основната му цел е да популяризира потенциала на конкретен град, община, регион или държава, с фокус привличането на нови туристи, увеличаване средната продължителност на техния престой или по-пълноценното опознаване на услугите на мястото, в което се намират. Ползите от по-широко […]

Employer Branding – корпоративна идентичност като инструмент в туризма

Hotel Experts BG представя… EMPLOYER BRANDING корпоративна идентичност като инструмент в туризма Темата за имиджа на работодателската марка отдавна набира все по-голяма значимост. Въпреки че тя със сигурност не е непозната в България, за първи път ще бъде поставена и пред туристическия бранш на 7 ноември от 09.30 часа в Метрополитън Хотел София, а организатор […]

Акценти от Leaders in Hospitality Summit, Октомври’2019, Букурещ

JW Marriott Bucharest Grand Hotel в Букурещ събра лидери от туристическата индустрия от цяла Европа на ежегоден форум Leaders in Hospitality. Хотелиерският сектор в Централна и Източна Европа продължава да се развива с пълна сила. Увеличава се броят на новите хотели, навлизат нови брандове, продължава обновяването на съществуващи хотели, увеличават се общите приходи от хотелско настаняване, […]