„New Image 4 BG“ – анкета, резултати, анализ

Резултати и анализ от анкетата „New Image 4 BG“, проведена по инициатива на Хотел Експертс. Екипът на Хотел Експертс изказва огромни благодарности към всички колеги от българския туристически сектор, които отделиха от времето си, за да отговорят на поставените от нас въпроси. Целта ни беше, чрез допитване до по-широк кръг от професионалисти, да достигнем до […]

New Image 4 BG

Брандът „България“ – правилно ли се позиционираме като туристическа дестинация? „New Image 4 BG“ e проучване, част от кампанията „ReStart“ на Hotel Experts, което има 3 основни цели: /линк към анкетата в края на статията/ Цел №1 : Да се направи оценка на настоящето представяне на България като бранд от широк кръг от професионалисти в туристическия […]

Силата на бранда в Китай в контекста на хотелската индустрия

Съществуват стотици хотели, които се предлатат от китайски онлайн туристически агенции за всяка дестинация. Запитвали ли сте се защо китайският турист предпочита съседния хотел, а не вашия? Всичко зависи от това дали имате правилно дигитално представяне в Китай или не. Знаем, че хотелите се стремят към директни резервации, но китайският пазар е един от най-трудните, […]

Маркетинг на дестинацията

Маркетинг на дестинации е важен подход в развитието на туристическата индустрия. Наименованието ясно определя, че основната му цел е да популяризира потенциала на конкретен град, община, регион или държава, с фокус привличането на нови туристи, увеличаване средната продължителност на техния престой или по-пълноценното опознаване на услугите на мястото, в което се намират. Ползите от по-широко […]