Актуално

HЕalthy – конкурентно предимство за модерния хотелиер

Експертно решение за здравословно хранене и пълноценен престой на всеки гост. Свидетели сме на промяната на потребителските нагласи и обособяване на клас от потребители, които се стремят към здравословен начин на живот и хранене. В израз на тяхното търсене пазарът на здравословни продукти расте с експоненциален тренд устойчиво през последните десетилетия, като прогнозите са повече […]

Заедно и в България – кризисен план за рестарт на туристическия бранш

Туризмът има нужда от „Action plan“, който да обедини целия бранш, а не от статистически доклади. Когато преди вече повече от месец бе обявено извънредно положение в страната, мнозина експерти прознозираха, че туризмът ще е сред най-засегнатите сектори. Днес това е факт, който не може да бъде оспорен. Повече от 44% от всички служители, които […]

Часът на стратезите

В условията на спрял туристически бранш е време за креативно и отговорно управленско мислене. Целта не е просто да оцелеем, а да се изправим и да продължим по-силни и по-успешни. Безпрецедентната за последните няколко десетилетия световна криза неминуемо ще засегне всички отрасли – някои по-леко, други опустошително. Икономическият ефект от пандемията е също толкова опасен, […]

Туризмът и неговите кадри след блокадата

Тежест или ценен капитал са служителите в бедстващия туристически бранш? – анализ Лъчезар Лазаров, Hotel Experts BG Вследствие на появата и агресивното разпространение на Covid-19 и въведеното Извънредно положение в България и почти всички важни емитивни пазари, туристическият бранш в страната е поставен в положение партер. Дейността на туроператорите, турагентите и хотелиерите е ограничена до […]