Employer Branding – корпоративна идентичност като инструмент в туризма

Hotel Experts BG представя…

EMPLOYER BRANDING

корпоративна идентичност като инструмент в туризма

Темата за имиджа на работодателската марка отдавна набира все по-голяма значимост. Въпреки че тя със сигурност не е непозната в България, за първи път ще бъде поставена и пред туристическия бранш на 7 ноември от 09.30 часа в Метрополитън Хотел София, а организатор на събитието е Hotel Experts BG.

Основни Акценти в събитието:

  • Имиджът на туристическия сектор като работодател и конкретни насоки за подобряване;
  • Изграждане на работодателска марка чрез посредничество на служителите;
  • Идеи за „нестандартни пакети“, целящи повишаване нивото на ангажираност, лоялност и удовлетвореност на служителите;
  • Ролята на социалните мрежи за установяване на бранд не само към клиента, а и към служителите.

Програма и участници в събитието:

Откриване 10:00

Мартина Божанска – Директор Маркетинг и продажби в Метрополитън Хотел София

Мартина има дългогодишен опит в сферата на хотелиерството и маркетинга. Нейният професионален път стартира в Швейцария, а в Метрополитън Хотел София започва работа един месец след официалното отваряне на вратите на хотела. Успява да наложи обекта на пазара и да създаде предпочитания към него в една силно конкурентна среда. Голямата й любов до ден днешен остават хотелите, но страстта по иновациите провокира множеството проекти, в които участва.

Част 1 – Дискусия 10:15 – 11:30

Модератор Георги Дучев – Изпълнителен директор на Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели

Участници:

Станимира Ковачева – Global Head of Marketing в Tek Experts

Станимира има впечатляващ опит в разработването и управлението на маркетинг, брандинг и комуникационни стратегии на местно и международно ниво. Отговаряла е за маркетинговите комуникации на някои от най-големите компании в страната, както и няколко стартъп компании. През пролетта на 2019 г. беше отличена с престижната международна награда за Employer Branding Leader of the year.

Основни теми:

Как да изградим работодателска марка чрез посредничеството на нашите служители?

  • Какво всъщност е и какво не е посредничеството на служителите?
  • Защо посредничеството на служителите е важно за компанията и нейната работодателска марка?
  • 5 Основни стъпки при изграждането на програма за посредничество на служителите;
  • Как да измерим ефективността на програмата за посредничество на служителите;
  • За какви грешки да внимаваме.

Маргарита Етова – управляващ партньор в HRme

HRme е консултантска компания в областта на човешките ресурси. Маргарита има над 10-годишен опит в областта на човешките ресурси и маркетинга. Нейната основна сила е в изграждането на стратегии за добър работодателски имидж и в подбора на кандидати за работа.

 Основни теми:

  • Имидж: Какъв е имиджът на туристическия сектор като работодател в момента и как може да бъде подобрен?
  • Нови служители: Определяне профил на търсените кандидати. Подходящи канали за таргетирането им и провеждане на процеса на подбор като „изживяване за кандидатите“;
  • Настоящи служители: Задържане и мотивиране чрез прозрачност на взаимоотношенията. Ефективност на процесите. Идеи за „нестандартни пакети“, целящи повишаване нивото на ангажираност, лоялност и удовлетвореност.

Жулиета Серафимова – генерален директор на Sofia Hotels Management

Дружеството управлява трите бизнес хотела на НИКМИ АД – Grand Hotel Sofia 5*, Suite Hotel Sofia 4* и новия петзвезден проект Grand Hotel Millennium Sofia с планирано откриване в началото на 2020 г.

Основни теми:

  • Предизвикателства пред хотелските мениджъри, свързани с управление на три поколения служители „под един покрив“.
  • Добри практики за намиране и задържане на служители – кампании, ролеви модели, репутация, перспективи.

Ивайло Кожухаров – Генерален мениджър на Бест Уестърн Плюс Експо Хотел София

Ивайло има повече от 10 години опит като мениджър в сферата на хотелиерството, притежава магистърски степени по „Икономика и организация в туризма“ и „Маркетинг“. Член е на контролния съвет на Сдружение „Национален Борд по туризъм“, съучредител на „Българска асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели“.

Основни теми:

  • Имиджът на туристическия сектор като работодател в през погледа на бранша.
  • Взаимовръзка между корпоративната идентичност и успеха на компанията.
  • Какво е значението на бранда в бъдещ план?

Част 2 – Keynote presentation 11:30

Георги Малчев – управляващ съдружник в Xplora

Георги е управляващ съдружник в агенцията за интегриран дигитален маркетинг xplora.bg. Макар агенцията да съществува само от 4 години експертите, както и служители и хора от дигиталната индустрия цитират агенцията за пример за Employer Branding. Xplora осигурява EVP услуги и на свои клиенти.

Георги притежава впечатляващ бизнес и маркетинг опит от над 20 години – като член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие, управленски консултант.

Преподава маркетинг, комуникации и реклама в НБУ, както и в УНСС, Softuni Digital и ВМБУ.

Теодора Генова – Social Media Expert в Xplora

Основни теми:

  • Ролята на социалните мрежи за установяване на бранд не само към клиента, а и към служителите.

12:00 Closing remarks

Регистрация на: info@hotelexperts.bg

За участието в събитието е необходима предварителна регистрация и се заплаща такса в размер на 35 лв.